''invalid ip address it should be set within the current subnet'' Wat kan ik doen?

Ik wil een Minecraft server ik ga naar 192.168.0.1 en dan nar port forwarding ik typ het ip adres in: 87.45......
Maar dan zegt ie dit:''invalid ip address it should be set within the current subnet our lan is now 192.168.0.1''
Hoe kan ik dit oplossen? en of veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

je probeert het externe ip adres dat op je modem binnenkomt
maar je router verdeelt dat adres weer over interne ip adressen
dus je moet niet het 87.45 adres gebruikt maar het adres van deze pc waar je minecraft op (serveert) ;)

zoek het ip adres van deze computer op ziet er meestal uit als
192.168.X.X dus hoger dan 1
en probeer die eens
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geprobeerd maar dan zegt dat het niet kan omdat dat het Lan ip is