Hoe kan ik van een MP3 een filmpje maken, om op Youtube te zetten?

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb nu het met wat plaatjes in Windows Video Maker gezet, maar ik kan het alleen opslaan als Windows Video Maker bestand, hoe sla ik het op als filmpje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (5)

zet het bestandje in windows movie maker, en sla het op als filmbestand.

ik hoop dat dit een antwoord op je vraag is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een MP3 is een geluidsfragment, daar kun je onmogelijk een filmpje van maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak met bijvoorbeeld Windows Movie Maker een filmpje met een plaatje dat over het liedje gaat of van de artiest en monteer het liedje eronder. Vervolgens naar Youtube gaan, account maken/aanmelden, filmpje uploaden.

Houdt rekening met de auteursrechten hè :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met dit programmetje moet dat wel lukken.
Probeer maar is even
Succes.!

http://www.topshareware.com/mp3-to-mp4-converter/downloads/1.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows video maker.

Je kan plaatjes gebruiken, filmpjes en je mp3 liedje erin kwijt.

succes!