Waarvoor kan ik wel internet thuis hebben maar ergens anders niet?

Met mijn samsung nc10 heb ik thuis gewoon wel internet, maar als ik ergens anders internet heb gemaakt kan ik niets bezoeken. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Wifi of 3g?
Powergen
11 jaar geleden
Als het over wifi gaat: Wachtwoord invullen óf voorwaarden accepteren óf kan IP-adres niet maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon, wifi

Antwoorden (2)

Je kunt buitenshuis alleen gebruik maken van openbare wifi-netwerken. In bibliotheken, restaurants, hotels, treinen, en dergelijke. Want voor de privéverbindingen wordt betaald, dus die hebben een beveiliging. Alleen als iemand geen beveiliging zou hebben ingesteld kan jij daar zomaar gebruik van maken.
Amadea
11 jaar geleden
om internet buitenhuis te hebben zul je eeen internet bundel abbo moeten kopen
of op free hotspots je wifi moeten aansluiten zoals bijvoorbeeld trein of mcdonald
maar op met wifi met WW die je niet weet kan je niet inloggen
capthavoc