Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een goed nieuw idee voor Dell laptops. Met wie moet ik contact opnemen?

Het idee is een soort van nieuwe feature voor een laptop. Dell lijkt me het meest geschikt. Wie is de contactpersoon van Dell als het gaat om dit soort dingen en hoe kan ik contact opnemen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Je kunt denk ik het best contact opnemen met het (Nederlandse) hoofdkantoor van Dell. Klantenservice- en support zullen namelijk waarschijnlijk niks doen met je idee. Daarvoor worden ze niet betaald...

Het adres van het hoofdkantoor:
Transformatorweg 38-72,
1014 AK Amsterdam, Netherlands

Stuur een uitgebreide brief met daarin gedetailleerd je idee beschreven en wellicht krijg je antwoord.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De contactpersonen zijn vooral aan het verkopen. Ik zou je idee naar Michael zelf sturen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het beste contact opnemen met .
www.syntens.nl
dat is en instelling van de staat en is gericht op mensen die een idee hebben maar niet weten hoe dit idee te beschermen ze regelen octrooien en patenten .
ook regelen ze een eventuele subsidie en gaan voor je aan de slag wat het hoogst haalbare is met jou idee.
ze zijn dus jouw tussenstation die alles voor je regelen
dat geheel kosten loos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waardevol antwoord + ;)
Mijn naam is Simone Versteeg van Dell. In Nederland doen we niet aan productontwikkeling en we hebben een fantastisch wereldwijd platform waar je ideeen kunt posten. Neem een kijkje op www.ideastorm.com en wie weet krijgt jouw idee voldoende stemmen. Succes, hartelijke groet, Simone
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing