Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan Acer gratis reparatie verrichten bij mijn laptop als het scherm kapot is gegaan? Of kan ik het vergoed krijgen?

Ik zat muziek te luisteren op mijn laptop (op stage) terwijl ik aan het werk was. Ik deed mijn laptop scherm een heel klein beetje omlaag. Mijn vriend klapte toen mijn laptop dicht zonder te weten dat mijn oordopjes er tussen waren.
Vervolgens legt hij zijn eigen laptop erop.

Jullie kunnen het al raden... Scherm kapot.

Dit is op mijn stageplek gebeurd. Tijdens het werken voor mijn school (opdrachten) is het gebeurd. Ik was even 2 minuten weg en voila.

Biedt Acer hier ook garantie voor. Want ik heb het 'zelf' gedaan?

Enig idee. Enig advies?

In principe ben ik verzekerd voor stage via school.

Ik wil het ook laten maken en denk erover via acer zelf te doen want mensen zeggen dat normale winkels het niet goed doen.

Ik heb de laptop iets langer dan een jaar geleden gekocht bij Media Markt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kan dT via de verzekering van je vriend regelen. Uiteindelijk gewoon zijn schuld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal wel zo te regelen ja. Je vriend moet het regelen en jij moet em dan per brief aansprakelijk stellen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valt onder de aansprakelijkheidsverzekering van jou vriend of van zijn ouders. Hebben ze die niet, dan moeten ze toch jou reparatie betalen, maar om dat voor elkaar te krijgen zal vast wel wat lastiger zijn. Overigens is het, zoals je nu ziet, een buitengewoon slecht idee om iets op je laptop te leggen.

Andere antwoorden (1)

Nee , niks is gratis . Mogelijk heb jij bij aan koop een verzekering afgesloten ? Of bet: met een credit kaart ? Ja wat al gezegd je vriend is de verantwoordelijke :( die moet de schade betalen . Ja een dure les ! Laat je dure spullen niet onbeheerd . :( wat deed je laptop ook daar . Vaak zijn aan kopen met credit kaart een jaar verzekerd :) ja bij garantie verlenging is ook vaak een verzekering tegen val schade enz . Ps ik en mensen om mij heen hebben WEL goede ervaringen met kleine computer repetitie bedrijfjes . Raadpleeg toch de school ? Of toch je verzekering 's man misschien zit je laptop toch nog ergens in een pakket. . Heel sneu :( succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing