http://www.mijn-eigen-website.nl/
deze site moet al je vragen kunnen beantwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Websitemaker.kennisnet.nl :p?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de bron een hele goede (wel Engels). Wat bedoel je met het laatste deel van je vraag? Bedoel je de link?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja in de link bijv. www. ............com/voetbalclub....
Zo'n programma heeft een CMS. Content Management Systeem. Daarmee installeer je een stukje software op een server.

Dit kan met bijvoorbeeld:
Wordpress
Joomla
Silverstripe

Het kan ook makkelijker zonder eerst iets te hoeven installeren via:
wordpress.com
google blogger
tumblr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n WYSIWYG-webeditor kan je vinden op Moonfruit.com, is een hele goede site!