Hoe kan je wisselen van beeldtoevoer naar een beamer?

Ik heb het volgende probleem; Ik heb 2 laptops voorzien van videosoftware. Ik heb één beamer die aangesloten moet worden op beide laptops. Nu wil ik dat ik kan wisselen tussen laptop 1 en laptop 2.

Mijn beamer heeft maar 1 VGA ingang. Bestaat er een kastje met een schakelaar er tussen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ehh ja, precies zoals je het zegt, een kastje met een schakelaar.. heb een voorbeeldje bij de bron neergezet, maar er zijn natuurlijk nog heel veel andere merken kastjes, en andere webshops.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies wat ik zocht, en betaalbaar ook. Ik zal zo de vraag sluiten. Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, dat bestaat, o.a. te koop bij bol.com

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb een andere gevonden die wél leverbaar is:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk, volgende keer even kijken of hij nog leverbaar is :)