Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet je foto`s per map op een USB stick?

Omdat ik mijn afbeeldingen veilig op een USB stick wilde bewaren heb ik avonden lang mappen zitten maken met de naam van de bewuste foto`s erin, zodat het overzichtelijk werd. Toen ik echter de stick afspeelde bleek alles door elkaar te staan. Ik heb alles in de map "Mijn afbeeldingen" in 1 x erop gezet. Had ik dit dan mapje voor mapje moeten doen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Op mijn pc heb ik onder afbeeldingen mapjes gemaakt met daaronder de naam van de inhoud. Bv een mapje vakantie, een mapje familie enz. Als ik de stick in de ps stop en de inhoud open staan er allemaal losse foto`s door elkaar. Geen enkel mapje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het zou in theorie gewoon moeten kunnen.

Zitten alle juiste mappen op je computer in de map "Mijn afbeeldingen"?
Had je het wel eerst alles in de juiste mappen gezet en dan pas naar een USB stick gekopieerd?

Je hebt het over afspelen, bedoel je daarmee gewoon de mappen openen op de computer of gebruik je nog iets speciaals?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe de stick erin en dan laat ik het automatisch afspelen. Dat heb ik zo ingesteld bij mijn computer.
Dan zie ik geen pagina met mapjes, maar alle foto`s door elkaar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding