Als je op iemands FACEBOOK foto reageerd, of het "liked" kunnen andere mensen zien dat je gereageerd of "geliked" hebt. Kun je dat uitzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat kan wel.

Je kunt het niet zelf wijzigen, dus je kunt het niet voor andere uitzetten. Daarmee bedoel ik dat je niet zelf iets kunt doen dat vrienden van vrienden kunnen zien dat vrienden iets van jou hebben geliked.

Wat je kunt doen is aan jouw vrienden op facebook vragen iets voor je te doen, waardoor de vrienden van je vrienden niet kunnen zien dat vrienden van jou iets van je hebben geliked

Je kunt vragen dat ze dit doen:
---> Plaats je muis op mijn naam hierboven(dat is bij je proefielfoto) (niet klikken), er verschijnt er een venster, nu met de muis op "VRIENDEN" gaan staan (ook zonder te klikken), beweeg naar beneden naar "Instellingen", klik hier en er verschijnt een keuzelijstje. VERWIJDER het vinkje bij "REACTIES en VIND-IK-LEUKS" door er op te klikken.<---

Door dit te doen, blijven je activiteiten onder mijn vrienden en zullen ze niet meer openbaar worden.

Ik adviseer je om alles wat tussen de ---> <--- staat te kopieren en op je facebook te zetten, hopelijk zullen al je vrienden dit doen, en dan zullen al je activiteiten/berichten die je op facebook zet alleen onder je vrienden blijven en niet openbaar.

Hopelijk snap je het een beetje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt dit niet uitzetten. Je kunt bij je eigen foto's wel instellen wie de foto mag zien, maar iedereen die de foto kan zien, kan de likes en reacties ook lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee je laat als het ware zien aan mensen dat jij die foto leuk vindt. Als je wil dat alleen de desbetreffende persoon (van wie de foto is) mag weten dat jij zijn/haar foto leuk vindt, raad ik je aan een privebericht naar hem/haar te sturen!