Kan mij iemand wat vertellen hoe het gaat als je gaat verhuizen naar andere gemeente,scheiden en andere naam krijgt,met je account bij bv facebook ?

Ik ga in november verhuizen,ivm scheiding, wil ook mijn meisjesnaam weer gaan dragen dan, hoe gaat het dan met bv facebook,goeievraag, hyves, dus alles waar je dus een account hebt.
Op FB heb ik geprobeert al mijn meisjesnaam te veranderen maar dat wordt niet geaccepteerd omdat mijn man's naam in mijn email staat.
Als ik dus dadelijk mijn nieuwe adres krijg (aansluiting ziggo, heb ik gehoord duurt paar dagen) ben ik dan mijn gehele account kwijt,dus al mijn virtuele vrienden ook ?

En hoe gaat het dan met whatsapp,ik heb een vodafone abonnement op een mobiel samsung ace ?

De rest van contactpersonen zal ik zelf wel moeten benaderen denk ik.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat je straks een ander internetabonnement hebt, is niet van invloed op je accounts bij sites als Facebook en Goeievraag. Ook via andere verbindingen kun je gewoon inloggen met je huidige gegevens. Wel kun je nu alvast overal je e-mailadres wijzigen. Neem dan *geen* e-mailadres van je internetprovider (Ziggo), maar neem een onafhankelijk adres bij Gmail of Hotmail, etc.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij Facebook kun je trouwens gewoon je achternaam wijzigen bij je accountinstellingen. Maar je weergavenaam is van latere zorg. Zorg eerst dat je bereikbaar blijft via e-mail.
bamibal
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Dank je