Op de pagina van seniorweb vind je veel informatie over Dropbox. En..... in het Nederlands. Het programma werkt in principe vrij simpel.Je sleept bestanden in een map en bepaalt wie toegang hebben tot die map.
Op de bijgevoegde link vind je uitgebreid informatie.
http://www.seniorweb.nl/artikel/37587/dropbox-een-virtuele-usb-stick
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dropbox is een gratis online opslagdienst (clouddienst) voor bestanden, afbeeldingen en video’s. Met de software van Dropbox kan je eenvoudig bestanden synchroniseren tussen verschillende computers maar ook de mobiele telefoon of tablet.