waarom laad mijn imac deze afbeeldingen van een website niet?

mijn imac 21.5 inch laad vaak afbeeldingen niet zoals van deze site www.stipenhaak.blogspot.nl af en toe doet hij het wel maar dat duurt vrij lang ik heb 8mb internet van kpn router apple airport express draadloos en bedraad opent de mac de afbeeldingen niet waar kan het aan liggen ik heb al heel veel met de router en kpn geprobeerd maar ik blijf het probleem houden wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
bij mij geen probleem ? (ik gebruik google chrome )
misschien die eens proberen ?
ik denk echt niet dat het aan je router ligt ?
maar meer aan de browser? welke imac heb je ?

Antwoorden (1)

Het kan aan de format van de afbeelding liggen: je hebt ze dan wel gedownload alleen het Apple-programma herkent de format niet. Gooi eens alle afbeelding-formats open... succes!