Hoe maak ik een hashtag (hekje) zonder numeriek toetsenbord?

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik heb een Dell laptop

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik heb een Dell laptop

Toegevoegd na 41 minuten:
laat maar ik heb het ondertussen gevonden, gewoon een kwestie van verder kijken als m'n neus lang is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
22K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alt + 35 maar zonder nummertoetsen gaat dat ook niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe krijg je een @ teken? Dat is toch een veel dringendere vraag.

Het beste antwoord

Gewoon shift + 3? je hebt wel de standaard rij cijfers neem ik aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja die heb ik, maar als ik dat doe krijg ik een geluid wat ik altijd krijg als iets niet mogelijk is op mijn laptop. Dus dat gaat niet goed. Zijn er dan nog andere manieren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en wat was de oplossing? je kunt de vraag sluiten btw