Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe ik de helpdesk van Yahoo mail Nederland kan contacteren ?

Vorige nacht heeft een hacker uit Nigeria mijn email volledig leeg gemaakt. Folders, contacts en alle mailboxen (in,out,verzonden en concepten) zijn leeg.
Er was een nieuw alternatief emailadres aangemaakt en als primair ingesteld. Daarmee stuurde die ook een Engelse email om geld te vragen. Puur bedrog en chantage.

Ik heb al overal gezocht om een email contactadres te vinden maar tot nog toe niks.
Ik heb dit nodig om een restore van mijn data te doen.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik kreeg een telefoon nummer van Yahoo Ierland waar u de helpdesk kan bellen. 00 353 18 66 31 00
Die konden enkel mijn contacten restoren.
Ik kreeg daar als contact www.uk.help.yahoo.com om het restoren van mijn mail aan te vragen.
Dat is niet gelukt omdat het intussen langer dan 48 uur geleden is dat men mijn mails deleted.
Dus snel zijn is de boorschap.
Hopelijk heeft u bovenstaande info nooit nodig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K
Amadea
11 jaar geleden
Hoe kan dat nou? Is jouw wachtwoord zo eenvoudig? Wat akelig....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn paswoord was 8 letters lang met kleine en hoofdletters.
Nu heb ik 10 alfanumerieke met eveneens met kleine en hoofdletters.
Die kerel moet ingebroken zijn op de server van Yahoo want mijn PC stond zelfs nog af.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zal je niet lukken. Yahoo vooral levert abominabele klantendienst. Ze hebben zelfs geen telefoonmogelijkheid en emailfeedback achterlaten is bij voorbaat nutteloos.

Ik weet dit uit ervaring. Paar jaar terug was ik ook dagelijks volgespamd door Nigerianen en vroeg om een spamblokkade maar dat kon van Yahoo niet. Tijdje lang kon ik mijn eigen belangrijke emails niet meer lezen daardoor.

Evt verloor ik mijn wachtwoord en probeerde ik van alles om hem terug te krijgen maar beveilingsvragen lukten niet en er was dus geen andere mogelijkheid.

Ik probeerde dus contact te zoeken met Yahoo, zelfs vragen gesteld in het rond op diverse fora maar niemand wist het antwoord. Omdat het niet mogelijk was. Probeerde mijn account te laten sluiten maar tja, ook dát kon niet omdat er geen contactnummer was.

Uiteindelijk mijn account gewoon links laten liggen en nooit meer ingelogd. Ga ervanuit dat het automatisch gesloten werd door de computer.

Ben destijds overgestapt op gmail en zal nooit meer terug naar yahoo. Ook de gmailfilter werkt deugender.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is het zoeken van een KvK nummer en via die route een contact adres te achterhalen.

Waarom trouwens niet via de USA?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding