Kun je overstappen naar een andere provider met je domeinnaam?

Wij hebben nu een info@.....nl mailadres en willen graag overstappen naar andere provider. Kan dat wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je bedoelt dat je een andere hostingprovider wilt voor je domein? Ja, dat kan. Het is per provider verschillend hoe het precies gaat, maar je kunt een verhuizing aanvragen. Dat kan overigens ook bij je nieuwe provider (die je nu nog niet hebt, maar waar je je domein naar toe wilt 'verhuizen'). Die zetten het dan in gang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je een andere internetprovider? Waarschijnlijk staat er ingesteld dat de mails die naar jouw domein gestuurd worden, worden afgeleverd in je mailbox van je huidige provider.
Bij de hostingprovider van je domein kun je in (laten) stellen dat dat naar een andere mailbox moet.
bamibal