Is er een advertentie site die lijkt op Google Adsense?

Ik wil iets wat op google adsense lijkt. Bestaat dat? Liever geen Daysicom

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bidvertiser.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft u hier ervaringen mee? Omdat het Engels is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het geprobeert. Als ik van me bezoekers af wil moet ik hun er zeker op zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar de advertenties lijken erg veel op die van Google Adsense, vandaar mijn antwoord. Succes met je keuze!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt daarvoor wel. Maar die advertenties van hun leveren heelveel popups op. Dat is iets wat ik niet wil. Vooral niet over poker of seksdate's op een game site haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hm, dat kan ik me voorstellen inderdaad. Als je even googled op 'Google Adsense alternatives' kom nog een hoop andere (vooral internationale) bedrijven tegen. Ik heb zelf in het verleden wel eens gebruik gemaakt van Zanox, al krijg je daar vaak een vergoeding per sale en niet en niet per click. Voordeel daarvan is wel dat je de tekstlinks met een beetje creativiteit heel mooi kan integreren in je website en ze niet geblokkeerd worden door Adblock add-ons.