hoe komt het dat mijn webcam niet gezien wordt op mijn Acer Aspire One op Skype?

Ik wil skypen, maar er staat dat ik geen webcam heb aangesloten, terwijl ik duidelijk een camera zie zitten in mijn laptop.. Hoe kan dit en wat kan ik doen om het te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er geen stuurprogramma geinstalleerd voor de camera, waardoor deze niet gebruikt kan worden. Ga naar de website van de fabrikant van je laptop en download en installeren de driver.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan het zijn dat je onlangs je pc opnieuw heb geinstaleerd? en daardoor drivers voor je webcam mist. om dit te checken moet je ff in apparatenbeheer kijken of je daar een uitroepteken ziet bij beeldapparaten. Zo ja dan drivers zoeken. Succes