Kan iemand mij zeggen of deze computer voldoende is voor mij?

Ik wil gewoon social media doen beetje filmpjes kijken en gewone free to play shooters kan spelen

Processor Intel Core i3 - i3-3110M
Kloksnelheid 2.4 GHz
Besturingssysteem Windows 8
Intern geheugen 4096 MB DDR3 1x4096 MB
Max. intern geheugen 8192 MB
Touchscreen Nee

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik weet niet wat je bedoeld met gratis shooters, maar verwacht niet dat deze pc moderne games kan afspelen hoor, hij heeft niet eens een fatsoenlijke graphische chip/kaart. Je zult het echt moeten hebben van de processor (die ook niet al te geweldig is voor games).

Toegevoegd na 51 seconden:
Gewoon sociale dingen en surven op het web kan hier echter wel gewoon mee. Enkel games zullen een probleem worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een i3 gaat gamen ook niet zo lekker. Het is maar een dual core
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor surfen op het web, en dus videos kijken en op social media zitten is de Chromebook erg geschikt! Zeker een aanrader.

Je zult wel spelletjes op bijvoorbeeld spele.nl kunnen afspelen, maar games zoals Warrock of Operation7 (in mijn tijd populair) zullen niet soepel afgedraaid worden.