Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet een formule met een deling in copiëren naar andere vakjes in excel maar wat betekent volgende boodschap ?

Er komt dan in het vakje #div/0 ipv "de uitkomst". Ik veronderstel dat ik ergens moet aangeven dat het om een formule gaat ? (Vista)

14 jaar geleden
in: Software
971
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé dat is gek.Want ik werkte aan mijn schoolkrant en er kwamen ook zulke rare dingen.Ik was toen met Word bezig.Maar als je een goed antwoord hebt dan weet ik het ook.Alvast Bedankt!
rubia
14 jaar geleden
Heb het antwoord, als het ingevuld zijn de tekentjes gewoon weg ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op de onderstaande site staat een cursus excel wwar men ook formules behandelen

Toegevoegd na 2 minuten:
misschien heb je er iets aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door de verplaatsing ga je een cel door nul delen, dat mag niet van Excel... En het levert een fout op, want wiskundigen vinden delen door nul niet fijn... Het levert dus een fout op...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je deelt door nul !
Mag niet van de excel interne moderator :-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de wiskunde kan je niet door 0 delen, je foutmelding geeft aan dat je dat wel probeert te doen.
Als je de formule naar een nieuw vakje kopieert verwijst die formule vaak ook naar andere cellen dan in het oorspronkelijke vakje. Als je het vakje waarin het vreemde antwoord staat selecteert zie je in de formule welke cel er onder de deelstreep staat. In die cel waarnaar verwezen wordt staat nu een 0 (of helemaal geen getal). Je kunt het probleem verhelpen door in de cel waarnaar verwezen wordt een ander getal in te vullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding