Bestaan er een programma waarmee je pdf kunt lezen en als je op een ezeloor klikt je naar volgende pagina gaat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb het idee dat je makkelijk naar de volgende pagina wilt gaan zonder hiervoor te scrollen.
Door de pdf met acrobat reader te openen en op ctrl+L te drukken opent de pdf in full-screen, nu kan je met de "Page Down" makkelijk naar de volgende pagina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zou het ook een konijnenstaart mogen zijn? (Ik heb daar nog nooit van gehoord).

Programma's waarmee je een pdf bestand kunt lezen zijn onder andere Adobe acrobat reader en Foxit Reader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ezelsoor is een gekreukelde/gevouwen hoek aan de boven of onderzijde van een bladzijde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer een typisch belgisch woord.
Wij belgen, vinden bijvoorbeeld "hartstikke" een heel vreemd woord. loooooool