Hoe kan ik wbfs bestanden op mijn hardeschijf zetten en spelen ??

Hoe speel ik wbfs bestanden op mijn wii spelen dus en kan ik meerdere spelen te gelijk zetten op mijn harde schijf zo ja hoe ??

P.s kan het ook op sd ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (1)

Het kan op SD, maar dan moet de loader dat ook accepteren. Ik gebruik zelf: wii backup manager. die vind ik echt het fijnste werken. die pakt ook alle covers enzo mee.

Voordat er wbfs spellen op kunnen zal u de schijf eerst moeten formatteren naar een wbfs volume, dit kunt u ook met wii backup manager doen. en dan met het programma overzetten.