tablet internetverbinding is niet goed kan niemand helpen?

hallo ik heb een qware pc pro 10" tablet met android 4.0 als ik met mijn netwerk verbinding wil maken blijft die steeds ip-adres ophalen opnieuw doen en daarna komt er slechte internetverbinding vermeden te staan maar bij mijn laptop doet internet het wel gewoon kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

dat heb ik ook gehad met mijn tablet heb een paar keer de router uitgezet en je moet ook eens proberen het wifi wachtwoord opnieuw in te voeren heb ik ook gedaan en toen deed ie het gewoon weer