hallo, ik wil graag weten welke processor beter is: intel pentium dual core inside of amd Turion 64 x2 mobile technology? Ik wil er spellen mee spele

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt er natuurlijk aan wat voor spellen je wil gaan spelen. Maar beide zijn niet geschikt voor games. Als ik moet kiezen uit deze 2 zou ik voor de intel gaan maar je kan het best kijken naar een i5 of i7 processor of een vergelijkbaar model van AMD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik ga voor de intel pentium

beter zou zijn een core 2 of hoger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
intel (pentium) dual core is the way to go