Hoe fix ik het probleem dat mijn internet probleem heeft met connecties tot stand brengen?

Als ik een website probeer te laden, kan mijn browser eeuwig op verbinden blijven hangen. Alle PC's/Laptops in huis hebben hier last van met elke browser mogelijk. Als ik een website probeer te laden krijg ik deze error:
"Kon geen verbinding in stand zetten met de website http://iets.com"

Wanneer ik mijn modem reset heb ik weer even bereik. Wat raar is is dat als ik weer zo'n probleem heb en ik zet een download aan, dan download ie gewoon met 1MB/s, dus ik heb het gevoel dat er iets mis is met connecties in stand brengen, en niet met data-overdracht.

Groeten!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kan inderdaad.
Ik heb zelf ook heel lang last gehad van dit soort gedoe.
Als de router/modem eigendom is van je provider, kan je vragen of je een andere toegestuurd kan krijgen.
Dat hebben wij ook gedaan, en sinds dien hebben we geen problemen meer.

Wat ook kan zijn is dat je DNS cache verstopt zit.
Klik op start>Uitvoeren> en typ: cmd
Klik op ok, en typ nu in: ipconfig /flushdns

Dit moet je dus letterlijk overnemen inclusief spatie.
Nu word je DNS cache leeg gemaakt, en moet het internet weer soepeler lopen.

Succes ermee, want ik weet wat dit voor een drame en frustratie kan opleveren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk eens of er misschien een proxy is ingesteld en zet die uit
kijk onder internet opties
verbindingen staat daar een proxyserver aan ?
zet hem dan uit
capthavoc