Waarom staat er op veel grote buitelandse sites veel taal keuze in Duits, Engels ,Frans of Spaans maar nooit in het Nederlands?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Ons taalgebied is lang zo groot niet als de 4 genoemde, men gaat er van uit dat mensen in kleinere landen vast wel een van de genoemde talen beheerst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is dat omdat de talen die jij noemt, het meest worden gebruikt, Nederlands hoor je eigenlijk alleen in Nederland.

Toegevoegd na 48 seconden:
Zoals inderdaad al genoemd, men gaat er van uit dat wij Engels ofzo beheersen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kosten van een goede nederlandse vertaling zijn te hoog in verhouding met het aantal gebruikers.Nederlands hoort niet bij de wereldtalen
12 jaar geleden
Nederlands behoort niet door de zogenaamde wereldtalen.
Kortom t word wereldwijd niet veel gesproken/gebruikt

Meest gesproken talen zijn:
1.Chinees, Mandarijn 2.Engels 3.Spaans 4.Arabisch 5. Bengaals

Complete Top 25 meest gesproken talen ter wereld inclusief hoeveel miljoen mensen dit spreken vind je hier:
http://educatie-en-school.infonu.nl/taal/23057-top-25-meest-gesproken-talen-ter-wereld.html

Toegevoegd na 52 seconden:
door moet tot zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt omdat Nederlanders altijd zo opscheppen over hun kennis van het Engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal zijn die talen wereld talen en die daar veel gesproken worden of die je op school krijgt