Mijn bladwijzers (Google Chrome) zijn plots verdwenen, kan ik dit herstellen?

Ik heb sinds enige tijd Ilivid op mijn pc, een downloadprogramma voor youtubefilms. dit werkt echter niet meer goed. daarom wilde ik het opnieuw installeren. toen ik dit deed kreeg ik de vraag of ik wilde overstappen naar Opera (waarop ik nee geantwoord heb), mijn computer wilde optimaliseren (heb ik ook nee op geantwoord) en Booking.com wilde installeren (hier wilde ik nee op antwoorden, maar dan kon ik niet verder werken en werd de download geannuleerd).
Na die download bleek ik echter Ilivid nog steeds niet te hebben. meer zelfs : Google Chrome was er nog maar het startblad bleef grijs. Geen enkele bladwijzer reageerde nog, en de toegevoegde extensies werkten niet meer.
Ik heb Chrome er dus afgehaald met Revo Uninstaller, en dan opnieuw gedownload. Als ik dit voorheen deed, kreeg ik meteen ook mijn favorieten terug, nu niet. Al mijn wachtwoorden zijn ook verdwenen, dus ik moet ze opnieuw intikken.
Ik heb het opgezocht op Google Help, maar ook dat werkt niet, ik krijg de melding dat de pagina Google.nl niet zou bestaan.... Ik vind ook nergens contactgegevens waar ik met mijn probleem terecht ken.
Is er een manier om die bladwijzers terug te halen? Het is vrij knudde, ik ben aan het verbouwen en had al heel wat opzoekingswerk verricht. Nu kan ik opnieuw beginnen....

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb ook mijn computer gescand met Avast en Malewarebytes... er waren zogezegd geen bedreigingen.

7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja, je kan je bladwijzers herstellen. Ga naar Instellingen in Chrome en klik op 'Bladwijzers herstellen'. Kies de optie 'Bladwijzers van een bestand herstellen' en selecteer het bestand dat je eerder hebt opgeslagen.
Bronnen:
4 maanden geleden