Is de website "www.girlssboots.com" te vertrouwen?

Ik wil UGG's halen, maar voor ik het echt haal wil ik weten of er iemand slechte ervaringen met deze site heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom haal je ze niet van een amerikaanse site waar de schoenen ook vandaag komen.
Koers van nl is hoger dan daar dus de prijzen schelen enorm.
Zelfde met Europese designer schoenen zoals gucci die zijn in Amerika weer 2x zo duur als hier

Antwoorden (2)

Bij een zoektocht op internet komen er geen slechter ervariongen naar boven. Dat is normalitair een goede indicatie dat eea betrouwaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou deze site persoonlijk niet vertrouwen. Hij is pas geregistreerd in juli 2011 en er zijn geen links naar de site of vanaf de site te vinden.
Bovendien is de eigenaar wel heel vastbesloten zijn identiteit verborgen te houden.

Ik kan nog een hele waslijst aan punten opnoemen waarom dit volgens mij geen betrouwbare site is.