Wat kan ik allemaal op mijn website zetten om reclame te maken? (voor geld)

Ik wil geld verdienen door reclame op mijn websites, ik heb L google adsense en ik ben bol.com partner, weet iemand nog iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je site URL :) Ik ben nu wel beniewd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha :) ik heb er 2: GameBuyer.nl & modernwarfare-3.nl geef maar een reactie op de blog pagina :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)

Antwoorden (3)

Reclames. Producten om te verkopen. Affiliate links.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meld je aan bij affiliate links.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een website in mijn beheer, maak ik maar beperkt gebruik van Google Adsense. Het levert veel minder op dan zelf sponsoren zoeken en benaderen.

Ken je de verschillende advertentievormen, CPC, CPS, CPA, CPM en Fixed Fee?

- CPC = Cost per click. Hiermee betaald een adverteerder voor de keren dat er geklikt is op de banner.

- CPS = Cost per sale. Een adverteerder betaald pas wanneer er een verkoop is gedaan die direct aan het bezoek aan je website is gelinkt.

- CPA = Cost per action. Feitelijk is CPA gelijk aan CPS, behalve dat het nu om een actie gaat: het kan dus ook het inschrijven op een nieuwsbrief zijn.

- CPM = Cost per mile. Er wordt betaald per X aantal maal dat de advertentie getoond is (meestal 1000).

- Fixed Fee = Een adverteerder betaald een vast bedrag voor zijn of haar advertentie.

Google Adwords is een CPC/CPM-combinatie. Ik heb zelf een voorkeur voor Fixed Fee. Een sponsor vooraf laten betalen, tegen een concurrerend tarief. Zo ben je (vrij) zeker van je inkomsten, kun je zelf je sponsoren uitzoeken, en is de ROI voor een sponsor beter dan bij Google Adsense (die bij deze website over modelbouw, soms hele vreemde reclame laat zien, nu bijvoorbeeld over feesten organiseren..