ik heb een stuk tekst in word en ik wil dat graag op hyves als afbeeldingen plaatsen. Weet iemand ook hoe je van een tekst een afbeelding moet maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Word met de tekst in beeld zetten, dan printscreen op je toetsenbord doen.
Open paint en druk op ctrl+v
Nu kun je het opslaan als plaatje.
Ritsuka
11 jaar geleden
ga in paint, klik op dat icoontje met T, klik dan op je blanco tekening, en dan kan je typen.

Toegevoegd na 33 seconden:
icoontje A.. hoe kom ik bij die T....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Print je tekst uit. Maak met een gsm een foto van je uitgeprinte tekst. Zet die foto op je pc (of als je een smartphone hebt regelrecht) en dan kun je dat plaatje in facebook zetten ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt met printscreen een foto maken maar Je kunt beter een klein programmaatje installeren dat heet snap
dan kun je ten alle tijden een foto maken van wat je ziet het adres van dat programma is
http://www.snapfiles.com/get/mwsnap.html
Je moet er even mee leren werken
Maar dit werkt geweldig fijn
Veel plezier
Jan