Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn muziek in itunes, en hoe krijg ik alle dubbele eruit ?

Heb intussen in al die jaren veel muziek gedownload, en heb dit over meerdere externe hdd`s opgeslagen, maar wil nu Itunes gaan gebruiken om meer overzicht te hebben aangezien ik straks voor het eerst een iphone gebruik.
Probleem is alleen dat wanneer ik de externe stations middels usb aansluit het lijkt of dat alle muziek verplaatst is en in de map van Itunes staat, maar zodra ik de verbinding van de externe schijf verbroken is kan itunes de muziek niet gevonden krijgen.

Welke stappen heb ik doorlopen:
In Itunes bestanden en/of mappen importeren
Bestanden of mappen aan archief toevoegen
Bestanden of mappen aan bibliotheek toevoegen.

Wat ik ook probeer, na verbinding verbroken te hebben van de externe hdd krijgt i tunes de muziek niet gevonden. Wat doe ik fout of gaat er mis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
488

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Muziek importeren in iTunes wil gewoon zeggen dat alles in een lijst komt te staan. Maar het is puur een verwijzing naar de originele map. dus het klopt dat hij de muziek niet kan vinden als de harde schijf afgekoppeld is.
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding