wie is de uitvinder van de usb-stick?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meneer U.S.B. Stick ;)
Haha, kijk maar bij de antwoorden. Trek Technology en IBM zijn degene die als eerste de USB stick verkochten.

Het beste antwoord

Trek Technology en IBM begonnen met de verkoop van de eerste usb sticks als commercieel product in het jaar 2000. Trek Technology uit Singapore verkocht een model die gedoopt werd tot de 'Thumbdrive' en IBM heeft vervolgens de eerste sticks op de markt gezet in Noord Amerika met het product genaamd de 'DiskOnkey' (Gefabriceerd door het Israëlische bedrijf M-systems).

Op 24 juli 2002 kreeg Netac Technology een Chinees patent toegewezen voor de USB memory stick.

Een persoon krijgt geen patent op het product. Maar Trek Technology. Je zou kunnen zeggen dat de eigenaar van Trek Technology de uitvinder is of de mensen die hij/zij heeft aangewezen om dat producten te maken.