Hoe kan ik een YouTube account aanmaken?

Met dat bedoel ik gewoon een YouTube account ZONDER Google + erbij. Anders komt mijn hele naam op YouTube en het maken ervan vind ik veel te veel heisa. Kan dit nog gewoon? Ik weet namelijk niet hoe.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dit is niet meer mogelijk. Maar bij instellingen kan je wel een Youtube gebruikersnaam opgeven waardoor niet je naam op Youtube komt te staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"You will no longer be able to sign in to Youtube without a Google account."

Je moet je aanmelden op Youtube met je Google account. Je kunt geen gewoon youtube account aanmaken zonder dat je een Google account hebt