Hoe kan ik het BELKIN programme installeren zonder internet en zonder cd?

Ik had dus geen internet meer op mijn (vaste) computer, maar wel op alle andere apparaten in het huis. Daarom had ik het programma van BELKIN verwijdert om het daarna opnieuw te installeren, maar ik vond de cd niet meer terug. Hoe kan ik dan het programma op de computer installeren zonder dat ik verbinding heb met het internet en zonder de CD?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoek het programma op mbv een andere pc. Download het, zet het op cd of USB en installeer het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar had ik nog niet aan gedacht, dankjewel ! Ik zal het even proberen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het geprobeert, maar ik krijg dat gedoe niet op een USB stick, er staat telkens: Dit item bevindt zich niet langer in C:\Belkin. Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw.
Wat moet ik nu doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst zippen en dan op de USB zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen idee wat zippen is ;D Ik ben maar pas 14 hoor >;(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat jij zei klopte niet helemaal, maar toch bedankt ;) het is al opgelost xd