Ik heb op mijn ipad geupdate met ios6 en nu is mijn standaard youtube eraf. Hoe krijg ik diezelfde youtube weer terug? Gr.Toop

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan dezelfde niet meer terug krijgen je kan wel de nieuwe youtube app downloaden omdat google en apple ruzie hebben heeft apple de google apps er af gehaald!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De ingebouwde Youtube app is verdwenen, die kun je niet meer downloaden of gebruiken.
In plaats daarvan kun je nu een losse Youtube app downloaden in de appstore.

Toegevoegd na 1 minuut:
Google en Apple zijn nogal concurrenten momenteel, Apple heeft ervoor gekozen om de ingebouwde Youtube app niet meer te ondersteunen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je, klopt het ook dat icloud er dan af is?
Ritsuka
11 jaar geleden
iCloud is er naar mijn weten nog steeds. Maar dat gebruik ik zelf niet.
escape
11 jaar geleden
Helaas....
"De nieuwe YouTube-app is voorlopig enkel beschikbaar voor de iPhone 5"
Dus er is voorlopig geen oplossing voor je Ipad.
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nieuwsoverzicht/2012/09/11/youtube-lanceert-iphone-app-net-voor-release-ios-6/article-4000175780114.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ escape
Ik heb hem net nog gedownload op mijn iphone 4, en hij werkt perfect.
escape
11 jaar geleden
Oke, maar de vraag ging over een iPad.
capthavoc
11 jaar geleden
ik vind het wel jammer hoor want die nieuwe app is niet echt handig teveel text eerst
al zal het wel wennen denk ik