wat voor koppelstuk heb ik nodig in mijn KPN digitenne aan te sluiten op een pc-monitor?

En Bestaat er een koppelstuk tussen scart en een monitor-aansluiting?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt geen PC-monitor op een digitenne decoder als TV aansluiten. Daar bestaat ook geen "koppelstuk" voor.

'n PC monitor werkt met andere sync signalen en een ander weergavesysteem (VGA). De monitor kan dus niet zondermeer met TV signalen overweg.

Om dit te kunnen doen heb je een TV naar VGA converter nodig. Daarmee kun je het TV signaal omzetten naar een VGA signaal waarmee je monitor dan wel kan werken.