Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk lettertype is zo groot/breed zodat er op een A4'tje minder letters passen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik typ altijd eerst de tekst, dan alles electeren en dan een paar lettertypes langs om te zien welke de goede maat heeft..
anneliez
13 jaar geleden
Je leraar trapt er echt niet in hoor, of hoop je niet op deze manier een korter werkstuk te kunnen maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha Verdana all the way.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik wil inderdaad een korter werkstuk
Ritsuka
13 jaar geleden
en daarom stellen de meeste leraren tegenwoordig eisen aan het lettertype en grootte dat gebruikt mag worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon arial 11 gebruiken. Niet zo zeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet elke leraar doet dat, en ik kan ook nog de marges veranderen en veel enters ertussen doen
Ritsuka
13 jaar geleden
uiteindelijk ben je meer tijd kwijt met ervoor zorgen dat je verslag langer lijkt, dan dat je gewoon die regeltjes had getypt.
Ik deed altijd wat extra plaatjes ertussen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou weet je, de inhoud van een werkstuk is vele malen bepalender voor je cijfer dan de lengte, echt waar :) En een fijne, logische opmaak leest veel prettiger en zal dus ook onbewust een positiever effect op je cijfer hebben dan veel lelijke enters! Doe gewoon je best met bronnen en referenties zoeken, interesseer je voor je onderwerp en licht alle relevante aspecten ervan niet te uitgebreid en in passend taalgebruik toe, leg er de laatste hand aan met een mooie opmaak en dan kan er bijna niets fout gaan. Ik moest juist vaak schrappen >.>

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De lucida lettertypen

-- ik snap best dat je een korter verslag oid. wilt maken en je leraar proberen te foolen, maar hier trappen ze niet in. maar ik denk toch echter dat de meeste gaan kijken naar de moeite die je erin hebt gestopt, dus probeer gewoon zo weinig mogelijk onzin te doen and it will be fine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beste lettertype is Calibri + 11 groot. Kleiner dan 10 en groter dan 11 niet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou zelf ook de letter typen hroter kunnen maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing