Ik kan sinds kort niet meer op internet links klikken, die in mijn mailtjes staan, hoe los ik ditp op?

Ik krijg de melding "deze bewerking is geannuleerd vanwege systeem beperkingen waarchuw uw systeem beheerder"
Ik gebruik
Windows Vista
en Outlook 2002

Toegevoegd na 6 dagen:
Bij mij is het inmiddels opgelost het kwam door het deinstalleren van Google Chrome. Het register werd niet goed bijgewerkt. Zie Nucia.nl voor de door mij gevonden oplossing.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

ergens in je systeem (Hetzij virusscanner dan wel algemene instellingen voor PC security) is een nivo scherper ingesteld. Nu blokkeerd het OS / de virusscanner het opnen van webpagina's.

- Heb je een nieuwe virus scanner?
- Heb je je secutirty instellingen verandert?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeer waarschijnlijk komt dit door de beveiligingsinstellingen van Outlook. Dit is aan te passen in het menu extra-opties; tabblad beveiliging; optie bevieligingszones.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik geprobeerd maar dit maakt niet uit
probeer eens de controlknop in te drukken als je de link aanklikt. Dat wil wel eens helpen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
To make web pages open again when you click links in emails:

* Make sure neither Outlook Express nor Internet Explorer are open.
* Select Control Panel from the Start menu.
* Click Internet Options.
o If you do not see Internet Options right away, click Network and Internet Connections before.
* Go to the Programs tab.
* Make sure Internet Explorer should check to see whether it is the default browser is checked.
* Click OK.
* Close Internet Explorer.
* Re-open Internet Explorer.
* Click Yes when asked Internet Explorer asks "Internet Explorer is not currently your default browser. Would you like to make it your default browser?"