Eerst maak je een herkenbaar woord en / of plaats je een pdf-icoontje (overal op het internet wel te vinden) op je webpagina.
Je plaatst het pfd-bestand in bijv. de (aan te maken) map docs.
Vervolgens maak je van de tekst of icoontje een hyperlink.
Daarna upload je het bestand met de link en het pdf-bestand (met map) met een ftp-programma.
Als je een icoontje gebruikt, plaats je dit ook in een map (bijv. plaatjes) en moet je dit met map en al ook uploaden.
Let op: dit geldt voor een html-site.
Voor andersoortige sites (bijv. cms) kunnen andere regels gelden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon via FTP het pdf-bestand (in een map) op je site zetten en dan een link maken:
[a href=\"linknaarpdf.pdf\"]Hallo[/a] (uiteraard met kleiner- en groter dan tekens en zonder slash).
Eventueel kun je het in een nieuw venster laten openen, maar dit hoeft niet per se.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
da's niet de nieuwe syntaxis?