kan ik contant betalen als ik iets op internet bestel?

Ik denk het niet maar ik heb nog geen pinpas en ik wil graag wat via internet bestellen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, maar je kan wel gebruik maken van acceptgiro bij verschillende winkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een correct antwoord!
Ik snap die minnen niet. Het is wel niet "contant betalen", maar toch een plus van mij.
Toevallig van de week iets besteld en aangegeven
dat ik met een acceptgiro wil betalen. Daar heb je geen pinpas voor nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De minnen zijn omdat het juiste antwoord "ja" is. Het kan wel. Dus het antwoord is fout. Het juiste antwoord heeft iemand hieronder gegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pindadopje: Eerlijk gezegd ben ik het daar niet helemaal mee eens, hoewel het antwoord van onder ook correct is betekend het niet dat die van mij fout is. Beide zijn goed, IMHO.
Nee, helaas ;) dat gaat allemaal via je bankrekening. Echter hoef je geen pinpas te hebben, maar wel je bankrekenignummer. Van je ouders, vrienden of familie zou je eventueel kunnen lenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe doe je dat dan? Zonder internetbankieren?
Ja, bij sommige webwinkels wel. Je moet kijken of een webwinkel bij de betaalmogelijkheden rembours heeft staan. Rembours houdt in dat je contant betaalt aan de postbezorger op het moment dat hij de spullen bij je aflevert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist, ook dat is een mogelijkheid. Maar ook met de acceptgiro, door gamer228 genoemd,
kan je betalen zonder pinpas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is het enige echt goede antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rembours is dúúr !!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, het is wel het goede antwoord maar megaduur en ook niet zo veilig voor de bezorger (en ja daar denk ik ook aan toen ik eens een postbode sprak die overvallen is). Man je hebt zo een pinpas met internetbankieren!
Je kan wel een Prepaid 3v-Visa-voucher kopen bij de Primera, die kan je daar gewoon contant afrekenen. Je hebt ze van 20,- tot 150,- euro. Overal waar je op het Internet met Visa kan betalen, kan je deze voucher gebruiken:

https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html?tk=215053ad6da1954