mijn tabblad staat er niet helemaal op? zie toelichting

Per ongeluk ergens opgedrukt en toen verdween een gedeelte van het geopende programma.
Iedere keer als ik een tabblad open is de rechter kant niet te zien. Hoe krijg ik dit weer recht op mijn scherm?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Misschien is het handig om even een schermafbeelding te plaatsen en in elk geval te vermelden om welke browser het gaat (Internet Explorer, Firefox, Chrome?).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om Internet Explorer,
Ik kan de rechterkant niet zien. Kan dus niet scrollen.
M.a.w. het beeld staat er niet recht voor. het rechter gedeelte ontbreekt. zit er wel, maar beeldscherm is niet groot genoeg. Aan de linker kant kan ie dus 5 cm naar links. Daar zie ik dus 5 cm mijn bureau blad.
Pieter2011
11 jaar geleden
Dus je browser staat niet in het midden van je scherm, begrijp ik. Dat moet je kunnen oplossen met de knoppen rechtsboven in de browser: -/x en het venstertje.
Als je daar niet bij kunt omdat ze "naast je scherm" zitten, kun je het scherm wellicht verslepen door de bovenste rand met je linker muisknop ingedrukt te verslepen. Of de rand aan te klikken met je rechter muisknop en te kiezen voor "vorig formaat". Dan is het volgens mij een kwestie van het verslepen van de randen van Internet Explorer, terwijl het venstertje rechtsboven op Maximaliseren staat. En vervolgens de browser sluiten en opnieuw starten. Als ik het mis heb, moet iemand me maar corrigeren...

Het beste antwoord

Dubbel klikken op de balk bovenaan zal het vast verhelpen, laat het me weten als dat niet zo is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
simpel en doeltreffend
dank je wel