Moet ik nu een laptop kopen

Toegevoegd na 2 minuten:
Is het het goeie moment in het jaar om een laptop te kopen ?

Toegevoegd na 14 minuten:
Mijn wens is om een kleine, maar zeer krachtige laptop te koen, waaraan ik gemakkelijk een ander groot scherm van mijn werk of thuis op aan kan sluiten.

10 toto 15 inch, i7, of hoger, waarmee ik 3-4 jaar vooruit kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien over 10 minuten een beter idee?? aub de vraag iets mee ronderbouwen.

Antwoorden (7)

je moet helemaal niks en al helemaal niet nu....

Toegevoegd na 2 minuten:
er is niet een bepaalde maand waarin het beter is om een laptop te kopen dan een andere maand, als je er het geld voor over hebt en een laptop hebt gezien die je wilt hebben.... leef je uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begreep dat de oogst goed was 2 maanden geleden.
Maargoed, de zomer loopt op zijn eind, de koudere maanden komen er weer aan. Tja, misschien een prima moment om je alvast voor te bereiden op lange dagen binnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het bij jullie nu uitverkoop is: Doen, is 'n goed moment....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wacht nog een even, dan gaan dat soort dingen altijd fors in prijs naar beneden wegens de feestdagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop er 1 tijdens de oktober feesten,dan heeft men geld nodig en wordt er allerlei apparatuur goedkoop aan geboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is rond de feest dagen (in december dus) en een goede laptop -die ikzelf ook gebruik- de MacBook (Pro)13'' inch. Hij kost wel wat maar is ook erg goed en gaat lang mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel, hier in België is het nu de schoolactie en de prijzen van laptops zijn iets goedkoper dan.

Goeie tip voor een laptop is alienware, redelijk duur maar echt goeie prestaties.

Toegevoegd na 7 minuten:
En als je van België bent, er is een actie in carrefour. 999 euro voor de Dell Studio 1558 V1*
i7-740QM processor
6GB DDR3 geheugen
ATI Radeon HD5470 1 GB
640 GB hard disk
15,6 inch scherm
Wireless
Webcam
..