Met skype zie en hoor ik mijn broer , ik zie hem wel maar hij hoort mij niet . Wat is er mis?

Met skype hoor en zie ik mijn broer - hij ziet mij wel maar zonder geluid . Wat doe ik fout?
Bij voorbaat dank voor je hulp!
Jan

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien is je microfoon stuk. In skype zit een testfunctie, kijk een of die wel geluid doorkrijgt. Zo niet even een andere mic proberen. En anders kijken of je niet perongeluk de mute hebt aanstaan.

2 mogelijkheden of jouw microfoon is nog niet goed aangesloten heb je het testgesprekje gedaan ? Of zijn boxjes of koptelefoon is niet goed aangesloten (zijn microfoon duidelijk wel want die hoor je wel ) Als je beide door het testgesprek komen zou het moeten werken

Heb dit ook voor gehad,bij mij als volgt opgelost door eens te kijken onder bellen en daar bij geluidsinstellingen kijken of je de juiste microfoon of luidsprekers hebt ingesteld (er is een keuze) je moet het wel eens uitproberen want er staat nergens vermeld welke de juiste is.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100