Hoe moet ik foto's/filmpjes vanaf mijn Blackberry curve op de pc zetten en andersom? Hoe activeer ik de kabel weer?

Ik kreeg eerst altijd als ik mijn blackberry via een USB-kabel aansloot op mijn pc de vraag "Wilt U mappen en bestanden weergeven?" Je kon dan Ja of Nee aanklikken en "Niet meer vragen" ik heb toen een keer op Nee geklikt, maar ook perongeluk op "Niet meer vragen" geklikt. Maar ik wil nu wel weer die vraag krijgen, ik wil namelijk een filmpje vanaf de pc op mijn blackberry zetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar start Computer. Als het goed is vind je nu 'Apparaten met verschillende opslagmedia' Daaronder vind je waarschijnlijk je blackberry staan, klik hier op en hij start hem op.
Wat je ook kan proberen is naar start gaan 'Apparaten en printers' Hier zal hij ook moeten staan als het hier boven niet werkt.