Registeert ''Sitecom Cloud Security'' mijn bezochte sites?

Zoals in de titel af te leiden vroeg ik mij dus af of je met een sitecom router de bezochte sites van computers, die verbonden zijn met het netwerk te kunnen zien?

Ik heb namelijk liever niet dat de eigenaar v/d router ofwel degene die toegang heeft tot de routersite/instellingen mijn bezochte paginas/sites kan zien of terugvinden?

Ik ga er namelijk van uit dat het een sitecom-router is, aangezien ik na het verbinden met het netwerk, (studentenhuis) na het invoeren van de wpa-sleutel die mij gegeven is door de router-eigenaar op mijn scherm te zien was;

''Sitecom Cloud Security abbonoment verloopt over 192 dagen''

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sitecom Cloud Security registreert niet de bezochte websites. Het voorkomt alleen dat er kwaadaardige websites worden bezocht / kwaadaardige bestanden worden gedownload.