Is er een site waar de geschiedenis van een persoon kan achterhalen?

Daar mee onderanderen werk, graag gratis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Probeer eens google, als die persoon veel onderneemt en een niet al te veel voorkomende naam heeft kom je vaak wel wat over die persoon te weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Wikipedia misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan over wat voor soort persoon het gaat, een gewone burger zal je niet veel over kunnen vinden, mits men alles op zijn of haar twitter tm Facebook heeft gezet.

Voor beroemde persomen kan je terecht op Wikipedia, daar staat een hoop;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De geschiedenis van bekende personen zoals Rembrandt is allemaal via bv Wikipedia te vinden. Als je het wilt weten van bijvoorbeeld je buurman dan is dit niet via het internet te vinden. Dit mag niet volgens de wet op de privacy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wikipedia daar vindt je over elk beroemd mens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens te kijken bij wieowie.nl
Die zoekt in veel sociale sites en dergelijke