Wie kan mij helpen aan een S.O.S. emoticon?

Opnieuw geplaatst wegens hinderlijke tikfout:

Ik weet niet of deze vraag mag, maar ik ben dringend op zoek naar een S.O.S. emoticon (voor MSN). Ik wordt eerlijk gezegd helemaal dol van al die flikkerende websites die zeggen er wat aan te bieden, en waar ik ze dan nog niet vindt :-/

Wie heeft er nog een leuke S.O.S. emoticon die hij/zij wil delen? Het liefst een animatie, maar zonder is ook goed.

Het moet een wanhoop uitstralen als bijvoorbeeld: Help! Stuur water, stuur water!!!

Waarin water dan vervangen moet worden door wat anders, maar dat zet ik er dan zelf wel bij ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een SOS smiley en een SOS emoticon voor je.
De sos emoticon is ...---...

De smiley staat hieronder als plaatje.

Toegevoegd na 58 seconden:
Het is niet goed te zien, maar de emoticon heeft drie streepjes aan de bovenkant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij deze staat wel een Help-smiley.Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Toegevoegd na 20 minuten:
Shocked Smiley calls for help
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dit wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar hij is toch ook leuk...