hoe plaats je een zelfgemaakte achtergrond in html (of css)?

Ik heb nu onderstaand HTML bestand, maar ik zie geen achtergrond wanneer ik de code gebruik voor de achtergrond. Hoe komt dit? wat kan ik er tegen doen?
Ik ben hier al namelijk bijna 2 weken mee bezig, vermoeiend!

...

Your own page title

Home

Some sample content, add your own here

hier komt tekst te staan.

Foto's

Some sample content, add your own here

You can have a look at the CSS file if you want.

hier komt tekst te staan. hier komt tekst te
...etc etc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gebruik de CSS property "background-image", en haal de spatie uit je bestandsnaam. Dat zou al een hoop moeten schelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten eerder genoemde property correctie zal je het pad naar het image aan moeten geven. Dus als het plaatje niet in dezelfde folder als je html bestand staat, moet je de directory aangeven.