Waar kan ik een filmpje downloaden dat niet van Youtube komt?

Bijvoorbeeld afleveringen van op een site, niet Youtube dus, ze downloaden zodat ik ze op mijn pc heb. Op welke site kan ik dat gratis doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.keepvid.com is een simpele site om filmpjes mee te downloaden, maar wel niet alle sites werken hierbij. Ik vond ook op deze site (http://www.mediahelpdesk.be/vraag/online-filmpjes-downloaden) nog andere sites waarmee het blijkbaar gaat, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee. Je kan het eens proberen als het niet lukt met keepvid.

Antwoorden (4)

Met de gratis te downloaden Realplayer is dat heel eenvoudig voor elkaar te krijgen. Zie http://realplayer.nl.softonic.com/
11 jaar geleden
Kijk eens op www.123video.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt gebruik maken van 'Gemist Downloader' een heel handig programma waar je de link van de site kunt invoeren en je je computer de rest laat doen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn instellingen in je pc dag elke film of muziekbestand in je temp int files word opgeslagen. Deze kopieer je naar je gewenste map en zie daar alle films die je normaal niet kunt downloaden