Hoe maak je een menu met soort van advanced search?

heya,,

Ik heb een vraagje..

Ik wil een site maken ( voor school o.a. -.- ) met verschillende oefeningetjes voor voetbal. Dus dat trainers hierop kunnen kijken waarop allemaal oefeningetjes staan.
Ik wil dus een menu maken waarop je kan kiezen van: met of zonder afwerken, met of zonder kaatsen, met of zonder goaltjes etc.
En als je dan op zoeken ofzo kan drukken en dat er dan allemaal links ( buttons ) te voorschijn komen die dan lijden naar die bepaalde oefening.

Ik hoop dat jullie me willen helpen.. :)

Greetz.. :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat jij bedoelt noemen we ook wel filteren. Dit kan langzaam door het server-side te programmeren (met PHP of ASP) of dynamisch met AJAX (combinatie van serverside met javascript). Er zijn weinig tot geen kant-en-klare oplossingen te vinden die aan jouw voorwaarden zullen voldoen. Je zal dus op zoek moeten naar tutorials om zoiets op jouw database toe te kunnen passen. Helaas weet ik niet wat jouw kennisniveau is, waardoor ik niet kan zeggen of dit voor jou moeilijk of juist makkelijk zal zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100