Hoe kan ik een Bittorrent/Utorrent download starten op een openbaar wifi netwerk?

Als ik hem nu start, blijft die op 0,0% staan en doet niks, terwijl hij wel download als de torrent al een keer eerder gestart is (maar dat was op mijn huis wifi), graag help

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is dit een beveiligd wifi netwerk, maar zodra je verbonden bent en de browser opent, moet je een gebruokersnaam en wachtwoord geven, of gewoon op een knop Gratis wifi, ik ga akkoord met de voorwaarden (bij de McDonals werkt dit zo). Als je torrent (of bijv Outlook) opent, lijkt het of je verbonden bent maar kan je niks verzenden of ophalen. Let wel op, als je dan akkoord gaat met de voorwaarden staat er waarschijnlijk wel in dat je geen illegale dingen mag doen, wat wel zo is als je torrent gebruikt. Je mag dit dus niet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een slim persoon is dat, die deze hotspot heeft ingesteld.

Deze heeft deze protocollen waarschijnlijk geblokkeerd, om te voorkomen dat mensen misbruik maken van hun diensten.

Toegevoegd na 2 minuten:
want als iedereen ging torrenten bij bv de macdonalds, zou daar niks van het internet overblijven, en zou men ook bij de mac aankloppen, inzake het illegaal uploaden dat gebeurt bij torrents.

Toegevoegd na 8 minuten:
ohh en beveiligingen omzeilen is inbraak, al zit je dus straks wel te torrenten bij de mac, bega je dubbel op een strafbaar feit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Een openbaar netwerk is beter dichtgespijkerd en allerlei poorten en protocollen zijn daar afgesloten daar kun je niets tegen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
behalve programma's via poorten herleiden, protocollen tunnelen etc..